חידוש מתחם השוק, היהלום 8 נתניה

כשחושבים על השוק של נתניה, אחד הסמלים המזוהים ביותר עם העיר, עולים בדרך כלל לראש דימויים של צעקות רוכלים, סחורה צבעונית של פירות, ירקות ותבלינים, וגם מסעדות ביתיות שמגישות אוכל טריפוליטאי אותנטי. אבל בקרוב מאד יהפוך השוק למתחם בילוי קולינרי ותרבותי תוסס. קבלו את שוק נתניה מודל 2017.
פרויקט Nova לחידוש מתחם השוק הוא פרויקט הדגל של החברה והיקפו כ- 100 מיליון שקל.
המיזם מתעתד להפוך את שוק נתניה למתחם המשלב בין שוק פירות וירקות מסורתי למתחם אוכל ובילויים תוסס, כזה שיהפוך את הלילות הרדומים של מרכז העיר למוקד בילוי פופולארי עבור האוכלוסייה הצעירה ויאפשר לה ליהנות מדוכני אוכל, ברים, מסעדות, מופעי רחוב ושלל פעילויות תרבות, בדומה לשווקים אחרים בארץ.
בקומת הקרקע ייבנה שוק איכרים שיפעל במתכונת של שוק צרפתי, בדומה למתחמי האוכל בשרונה ובנמל תל אביב. 150 החנויות והדוכנים שפועלים במקום כיום ייהרסו וייבנו מחדש ובגלריה מעל ייבנו בתי קפה, מסעדות, חנויות בוטיק, מרכז אמנויות ומשרדים. מעל המבנה הקיים נבנות בימים אלו 7 קומות ובהן 79 דירות בשטח של 90-45 מ”ר המתאימות למגורי סטודנטים וזוגות צעירים. כמו כן, יבוצע שיפוץ מקיף בחלק ניכר מרחובות השוק המקיפים את המבנה – כחלק ממהלך כולל להתאמת האזור למגורי יוקרה בכלל ולשיפור חוויית תחושת הבילוי והקנייה בפרט. המטרה היא לפתח ולהעיר את האזור באמצעות פנייה לאוכלוסייה צעירה תוך שימור האווירה האותנטית של השוק.

צפי לסיום הפרויקט- במהלך הרבעון הראשון של 2018

    הצטרפו למהפכת ההתחדשות העירונית. בדקו את זכאותכם: